Bedrijfskleding is een belangrijk punt van de beleving!

De beleving in je zaak is een erg belangrijk stukje marketing anno 2015. De bezoeker kijkt verder en moet een onbewust/bewust gevoel krijgen bij een bezoek aan de winkel. Representatieve bedrijfskleding helpt hierbij. De beleving hangt sowieso af van heel veel verschillende punten. Dit gaat door tot in detail en dit gaat verder dan kijken naar de aankleding van een restaurant maar de volledige beleving die ze willen uitstralen bekijken, kleine dingen zoals representatieve kleding, personeel en glazen hierdoor kan je goed in kaart brengen wanneer een bedrijf zich bezig houd met een beleving over te brengen naar de klant en op welke manier ze dat doen. Kijk anders naar concepten en ga kijken uit het oog van een professional en niet uit het oog van een consument.

Bijvoorbeeld

Kijk vanuit het ook van een professional naar de experience. Hierdoor ga je vaker nadenken over nieuwe en bestaande concepten. Het zet je aan het denken hoe bedrijven hun beleving proberen over te brengen. Bijvoorbeeld Gin Fizz Tilburg. In eerste instantie denk je; Leuke tent! Maar als je verder gaat kijken dan dat en naar de kleine dingen zoals; aankleding, personeels- kleding, muziek enz. Door al deze dingen te combineren krijgt het echt een authentieke uit straling en vormt hierdoor een beleving. Het is daarom belangrijk dat de kleine dingen bij elkaar aansluiten. Dit maakt een concept compleet.

 

Verschillende soorten representatieve bedrijfskleding?

De representatieve functie is altijd belangrijk, of je nu op de bouw werk of in de zorg. Het moet er netjes uit zien en een geheel zijn. Daarnaast heeft het heel veel praktische functies, denk aan de short van een bakker. Anno 2015 mag het best een beetje gelikt er uit zien. Kleding en mode wordt steeds belangrijker en hier let de klant ook op. Representatieve bedrijfskleding moet daarom ook een mix zijn tussen praktische eisen, uitstraling/beleving en de professionaliteit van het bedrijf.

 

Tips!

  • Laat je logo vaak terug komen op de kleding
  • Kijk naar de trends in de modewereld
  • Zorg dat het aan de praktische functies voldoet
  • Voor online diensten zoals Boeteberekenen heb je het natuurlijk niet nodig!

Het is een stukje marketing wat niet te missen is anno 2015!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>